مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 23:202024-06-02سياسي

تاکید بر محوریت برنامه های فرهنگی در ساماندهی رودخانه ها و سواحل رودسر


نیازمند ساماندهی و نظارت و برنامه ریزی رودخانه ها در کنار سواحل هستیم و نباید ساحل و رودخانه را جدا کنیم؛ محور ساماندهی باید برنامه های فرهنگی باشد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر گفت: نیازمند ساماندهی و نظارت و برنامه ریزی رودخانه ها در کنار سواحل هستیم و نباید ساحل و رودخانه را جدا کنیم؛ محور ساماندهی باید برنامه های فرهنگی باشد.

محمد حیدری امروز، 13 خردادماه در ستاد ساماندهی سواحل شهرستان های شرق گیلان که در فرمانداری لنگرود برگزار شد، با بیان اینکه ساماندهی سواحل استان با تدابیر استاندار و همکاری فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی و تلاش جمعیت هلال احمر همانند سال گذشته پیگیری می شود، اظهار کرد: سال گذشته شاهد عملکرد خوب استان در کاهش مغروقین بودیم.

وی با اشاره به برخورداری شهرستان رودسر از مزیت ساحل، افزود: یکی از ویژگی های نوار ساحلی رودسر، وجود چهار شهرداری و 16 روستای ساحلی است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه سال گذشته اقدام به اجرای برنامه های سلبی و ایجابی در سواحل کردیم، گفت: خروجی این برنامه ها را در مدیریت ساحل و کاهش غریق ها شاهد بودیم.

حیدری با اشاره به تلاش نیروهای نجات غریق و هلال احمر و اورژانس در طول نوار ساحلی، اضافه کرد: شهرستان رودسر 18 رودخانه دارد که هر کدام از این رودخانه ها در برخی از ایام سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر محوریت برنامه های فرهنگی در ساماندهی رودخانه ها و سواحل رودسر

تاکید بر محوریت برنامه های فرهنگی در ساماندهی رودخانه ها و سواحل رودسر